Luka Batelic/PIXSELL
Luka Batelic/PIXSELL

Članovima Dinama cijena karata ista, drugima skuplja: “Korigirali smo cijene, ali vlasnici godišnjih ulaznica imat će privilegije”

Vrijeme Čitanja: 5min | sri. 03.07.24. | 11:39

S novom pozadinom, ali starim stolom, u istoj press sobi kao uvijek, čelnici Dinama otkrili su novosti vezane za godišnje ulaznice

Dok se igrači i stručni stožer pripremaju za novu sezonu na terenu i slažu momčad za nadolazeće izazove, unutar maksimirskih zidina obavljaju se birokratski poslovi među kojima će također, kao i u momčadi, biti izmjena. Na raspolaganju će biti 2184 godišnjih ulaznica za prodaju za Zapad, a 2200 za Sjever.

Prouči cjelokupnu ponudu za nogomet na Germaniji i zaigraj odmah (Igraj odgovorno, 18+

Danas je predstojnik ureda predsjednika Sanjin Španović pred novinarima otkrio koje će biti novosti vezane za ulaznice u narednoj sezoni, a sve se zapravo naslanja na brojke koje su bile u prijašnjim. Napravljena je cijela kampanja "Kad igraš ti, ja pratim te", kako bi se nastavila emocija probuđena završnicom prošle sezone među navijačima Dinama.

"U ime kluba zahvaljujem se svim navijačima na podršci prošle sezone, sve je rečeno na Trgu, na dočeku. Želimo da se to prelije i na sljedeću sezonu, počevši s 2. kolovozom protiv Istre, a potom i na pet utakmica minimalno Europe koje imamo osigurano. Te Europe ne bi bilo da nema HNL-a. Kampanju smo nazvali 'Kad igraš ti'. Jednostavno želimo pokazati navijačima da je i godišnja ulaznica privilegija, da ne moraš čekati, da dobiješ popust... Želimo potaknuti navike i svijest navijača. Nije godišnja ulaznica vrsta komocije da si osiguraš mjesto na tribini na europskim utakmicama. Jedan od podataka je da se prošle godine bilježi rast dolazaka vlasnika godišnjih ulaznica prošle sezone u HNL-u za gotovo 40 posto, ali na HNL utakmicama je taj postotak ipak manji nego li na europskim utakmicama, tako da ima mjesta za napredak. Vide se rupe na tribinama i prostim okom, postoji komocija među navijačima ovisno o imenu protivnika", započeo je Španović pa nastavio:

"Dolaznost na 'zvučnije' protivnike poput Betisa, RB Salzburga, Milana i sličnih je 67%, dok je na one druge 37 posto, što se dijelom mijenja ovisno o tribini."


Što je onda novost?

"Od ove sezone vlasnici godišnjih ulaznica će moći u sučelju u kojemu su i prijavljeni na godišnju ulaznicu javiti da na određenu utakmicu neće doći pa će za to dobiti dodatne bodove u Dinamovom loyality programu te koristiti pogodnosti koje će oni donositi poput jeftinije konzumacije hrane i pića na stadionu, popust u fan shopu i slično."

Problem infrastrukture.

"Svi znamo u kakvom je stanju Maksimir, ali mi nemamo drugi. Dolaznost vlasnika godišnjih ulaznica kada je loše vrijeme, padaline, pad je za nešto više od trećine, dok je za pojedinačne manji za dvije trećine. Mi smo zbog toga ipak napravili neke novitete. Stavit će se novi skeneri kako bi se i kvalitetnije bilježila dolaznost naših članova na utakmice. Čak 13 posto vlasnika su mlađi od 18 godina, a 4 posto su stariji od 65 godina i za njih će cijena biti kao prošle godine. Ušteda godišnje ulaznice na ukupnu cijenu je oko 35, a mi se nadamo da će biti i 40 posto s obzirom na Ligu prvaka."

Popusti za članove.

"Danas postoji 32.447 članova Dinama. Kapacitet stadiona nas toga tjera da za članove stavimo jeftinije karte, što će biti pet eura manje nego li za ostale, odnosno, ostat će iste kao prošle sezone. Godišnje ulaznice će biti 360 eura, a za one ispod 18, odnosno, iznad 65 će biti jeftinije - 300 eura. Obiteljska ulaznica, tri i više članova obitelji koji dođu na ticket point i kupe godišnju ulaznicu, bit će 300 eura po ulaznici. To neće biti moguće online, morat će dokazati da su u srodstvu. Želimo potaknuti prenošenje ljubavi Dinama s koljena na koljeno unutar obitelji. Cijene ulaznica će biti nešto više jer želimo da oni koji ulaznicu kupe i dođu. Cijena za Sjever dolje će biti 170, odnosno, 120 eura za godišnje ulaznice."


Zašto ne budu sve godišnje ulaznice?

"UEFA traži sve više kapaciteta za svoje potrebe, osobito kako sezona odmiče. Viktoria Plzen je imala prošle godine problem jer kako su prolazili u Europi, UEFA je tražila više mjesta za svoju tribinu pa su oni morali blokirati mjesta nekim članovima godišnjih ulaznica i time su dobili pobunu koju mi želimo izbjeći."

Postojat će i dodatne privilegije za vlasnike godišnjih ulaznica.

"Svaka godišnja ulaznica u sebi će imati cashless čip. To znači da na Dinamovoj aplikaciji, svaki član kluba koji ima godišnju ulaznicu će moći ili online ili na posebnim šalterima napuniti svoju karticu u iznosu koji želi i time brže i jednostavnije plaćati na stadionu, a uz to i 10 posto popusta iskoristiti. Tako im također želimo zahvaliti. Osim toga, godišnje ulaznice će se moći kupovati i na rate. Online to tehnički ove sezone još neće biti omogućeno, ali na ticket pointu hoće."

Uskoro kreće i prodaja.

"Prodaja kreće idući tjedan, u utorak za vlasnike prošlogodišnjih godišnjih ulaznica, a nakon toga ćemo obavijestiti o preostalom kapacitetu za godišnje jer će, kako kažemo, biti ograničen. Oni koji nisu učlanjeni stignu se učlaniti. Članarina ostaje ista jer se određuje za kalendarsku ulaznicu. Članovi mlađi od 12 godina će moći uzeti besplatnu ulaznicu osim za derbije. Također, postoji veliki interes poslovne zajednice za lože i svi koji imaju takav upit mogu se javiti preko maila u klub na prodaju. "


Za kraj je Španović rekao:

"Godišnja ulaznica će vrijediti i za zadnju prijateljsku utakmicu protiv Šahtara, a i za sva natjecanja."

U utorak 9. srpnja počinje prvokup godišnjih ulaznica isključivo za vlasnike godišnjih ulaznica iz sezone 2023./24. koji su ujedno i aktivni članovi kluba. Prvokup će trajati do subote 13. srpnja. Prvokup godišnjih ulaznica može se obaviti na Ticket pointu radnim danima i subotom od 11 do 19 sati, te online putem na stranici https://tickets.gnkdinamo.hr/. Za sve ostale navijače, početak prodaje godišnjih ulaznica počinje u ponedjeljak 15. srpnja, a traje do 20. srpnja ili do rasprodaje svog raspoloživog kapaciteta.

Dodali su iz kluba i da će u petak biti otvoren trening za članove kluba i u nedjelju će biti predstavljanje novoga dresa.

Sve detalje oo ulaznicama možete provjeriti OVDJE.

Oglas

Zaigraj odmah, Germania!


Igre na sreću mogu dovesti do ovisnosti. Igraj odgovorno.



Tagovi

GNK Dinamokonferencija za novinareulaznice

Ostale Vijesti