Sve ima cijenu: Barcelona prodaje tradiciju za 400 milijuna eura

Vrijeme Čitanja: 2min | uto. 27.11.18. | 10:50

Navijači nisu sretni s ovom odlukom.

Zov novca malo pomalo uništava moderan nogomet i produbljuje jaz između bogatih i siromašnih klubova. To je već duže vremena svima jasno, a da se brojne tradicije prelako mijenjaju, pokazuje i Barcelona

Do prije par sezona Blaugrana je bila jedini klub iz najjačih europskih liga koji na dresu nije imao ime sponzora, no popustili su potaknuti milijunskom zaradom koju su ponudili katarski šeici (Qatar Airways) te potom i Japanci (Rakuten). Prema svemu sudeći, isti rasplet očekuje i Nou Camp, koji bi nakon 61 godine trebao promijeniti ime. Točnije, ime stadiona nadopunilo bi se nazivom sponzora koji je spreman to papreno platiti.  

Prema pisanju španjolskih medija, Barcelona je u završnim pregovorima s farmaceutskom tvrtkom Grifols. Pregovori se vode oko imena stadiona, a pristane li prvak Španjolske na uvjete koje Grifols nudi, mitski Camp Nou dobit će dodatak pa će se zvati Camp Nou Grifols. Godišnje bi za to trebali zarađivati 20 milijuna eura, a ugovor bi se potpisao na 20 godina. Ukupno bi u tom periodu Barca trebala u blagajnu pospremiti 400 milijuna eura. 

Naravno, navijači nisu oduševljeni što klub pregovara oko prodaje klupskog identiteta. Hoće li Katalonci poslušati što navijačka javnost misli o tome, tek ostaje za vidjeti. 

<blockquote class="twitter-tweet" data-lang="hr"><p lang="en" dir="ltr"> BREAKING [RAC1] | Agreement with Grifols to give his business surname to the new Camp Nou.<br><br> The contract with the Catalan pharmaceutical company could be closed before the end of the year. <a href="https://t.co/SrGMOxVSvR">pic.twitter.com/SrGMOxVSvR</a></p>&mdash; BarcaTimes (@BarcaTimes) <a href="https://twitter.com/BarcaTimes/status/1067179261478559744?ref_src=twsrc%5Etfw">26. studenoga 2018.</a></blockquote>
<script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
 
(foto: Reuters)
 
 

Tagovi

Nou Camp

Ostale Vijesti