Pixsell
Pixsell

Slaven Belupo promijenio i modernizirao grb star 25 godina

Vrijeme Čitanja: 3min | sri. 21.12.22. | 17:00

Iz grba koprivničkog prvoligaša maknut je grb Grada Koprivnice, ali i ime grada iz kojega dolazi.

Nogometni klubovi nerijetko mijenjaju grbove kako bi ih prilagodili modernim tekovinama, nedavno su to učinili Juventus, koji je, na užas svojih tradicionalnih navijača, potpuno redizajnirao grb, te klubovi poput Intera, Rome, Manchester Cityja i drugih koji su ga samo malo 'prilagodili', odnosno, pojednostavili, sve s ciljem kako bi se ti grbovi onda lakše mogli lakše prilagoditi marketinškim proizvodima klubova, ali i kako bi bili prepoznatljiviji u svjetskoj nogometnoj javnosti.

Posljednji hrvatski klub koji se odlučio na takvu promjenu je Slaven Belupo, koji je prilično modernizirao grb. Naime, konture grba ostale su iste, u gornjem dijelu nalazi se šahovnica, srednji dio je bijeli, a donja trećina plava. No, iz grba je izbačen grb Grada Koprivnice, koji je na starom grbu bio smješten u sredini, godina osnutka (1907.) i nogometna lopta (koja simbolizira nogometni klub) prebačeni su iz srednjeg u donji (plavi) dio grba, a ime kluba Slaven iz donjeg u srednji dio. Iz grba su, osim grba grada Koprivnice, maknuti Slavenov 'prefiks' (NK - Nogometni klub) i 'sufiks' (Koprivnica).

U nastavku donosimo usporedbu novog i starog grba Slaven Belupa te priopćenje kluba povodom redizajniranja grba, a vas pozivamo da nam u komentare napišete koji vam se grb više sviđa - novi ili stari?

"Skupština Nogometnog kluba Slaven Belupo danas (srijeda, 21. prosinca, op.a.) je jednoglasno prihvatila prijedlog Uprave kluba o promjeni grba. Nakon više od 25 godina Slaven Belupo je odlučio osuvremeniti vizualni identitet kluba u skladu s modernim zahtjevima i komunikacijskim kanalima. Zajedničku ideju Uprave realizirao je njen član, redoviti profesor i prorektor koprivničkog Sveučilišta Sjever te autor niza radova u području vizualnog komuniciranja i dizajna, multimedija, weba i prividne stvarnosti, Mario Tomiša.

"Novi grb, koji je u središtu vizualnog identiteta, je s jedne strane vizualni povratak korijenima, ali je s druge strane prilagođen suvremenim standardima i digitalnim oblicima komuniciranja. Naglasak u grbu je na četiri ključna pojma: nogomet, Slaven, Hrvatsku i tradiciju — nogometna lopta, natpis Slaven, crveno-bijeli kvadrati i godina osnutka 1907. Grb je vrlo aplikativan, čitljiv je na svim veličinama i prilagodljiv za upotrebu na webu, Facebooku, Instagramu, YouTubeu, Tik toku, kao i na fizičkim podlogama svih vrsta", rekao je Tomiša.

Zadovoljstvo nije skrivao ni direktor kluba Aleksandar Aleksovski.

"Grb je djelo stručnjaka i čovjeka koji voli Slaven Belupo, a kada se te dvije komponente spoje, onda rezultat mora biti odličan. Ovo je samo prvi korak u promjeni vizualnog identiteta kluba. Želimo ići u korak s vremenom i zato ćemo uskoro prezentirati još noviteta za koje sam uvjeren da će podići klub na još jednu višu razinu, ali i ono što je najvažnije, razveseliti naše navijače. Puno je ideja, imamo velike planove i vjerujem da ćemo ih ostvariti kako bi bili na ponos našeg grada, naše županije i cijele regije", rekao je Aleksovski".

Podsjetimo, Slaven Belupo je prvi dio sezone završio na sjajnom četvrtom mjestu s 26 bodova, a prvu utakmicu drugog dijela sezone Zekićeva momčad igra 20. siječnja na Aldo Drosini protiv Istre 1961. (nr)


Tagovi

Slaven BelupoHrvatska nogometna ligaHNL

Ostale Vijesti