Nou Camp na prodaju: Ime slavnog stadiona će uskoro dobiti jakog sponzora
Vrijeme Čitanja: 2min | pet. 28.01.22. | 18:02
Gigant glazbenog streaminga iz Švedske bi trebao naslijediti Rakuten i zasjesti na ime kultnog stadiona
Već smo nebrojeno puta čuli i pročitali kako je Barcelona posljednjih deset godina nemilice trošila. Čitali smo i o rezovima plaća kako bi se registrirala pojačanja. Barcelona se snalazi na sve moguće načine kako bi rasteretirala svoj opterećeni budget i tako malo financijski prodisala. Odlaskom Lea Messija, svi problemi u svlačionici su došli do izražaja, pa je tako postalo jasno da će mnogi Nou Camp napustiti kako bi se stvorio prostor za novu i moćnu Blaugranu.
No, čini se da su dugovi preveliki pa je uprava odlučila prodati dio klupskog identiteta kako bi se pokrili golemi minusi. Kako pišu strani mediji, Barca će “iznajmiti” ime svog stadiona! Pošto im ugovor sa japanskim Rakutenom ističe krajem godine, predsjednik kluba Joan Laporta je odlučio pronaći novog sponzora. Sve se čini da je odluka pala na švedski Spotify, popularni servis za streaming glazbe, a oni će gotovo sigurno na to zadovoljstvo suradnje s Barcom potrošiti puno više od 70 milijuna eura koliko je Rakuten uplaćivao do sada.
Barcelona's famous Nou Camp 'set to be rebranded' as Spotify close in on dealhttps://t.co/Tqh0d34PtZ
— The Sun Football ⚽ (@TheSunFootball) January 28, 2022
Naime, kako je klupski dug narastao na milijardu eura, Laporta je odlučio presjeći i napraviti nezamislivo – promijeniti ime Nou Campu. Ako se dvije zainteresirane strane dogovore oko visine uloga, a to ne bi trebao biti problem ako znamo koliki su dugovi u financijskim knjigama katalonskog diva, stadion bi se mogao na jedno dulje vrijeme zvati Nou Camp Spotify ili Spotify Nou Camp.
Takvo što nije novost u nogometu. Brighton nastupa na Amex Stadionu, nekadašnji prvoligaš iz Premier lige Bolton je igrao na Reeboku, a za one koji nisu pratili, nedavno je i Staples Centre postao “crypto.com”. Za Barcu su promjene krenule još i ranije kada je UNICEF na dresu zamijenjen Qatar Foundationom, a ovaj najnoviji potez je samo nastavak onoga što žargonski zovemo “amerikanizacijom nogometa”.
Bilo je samo pitanje vremena. Barca je to napravila iz nužde, ali nekako sumnjamo da ovakvi, redom lukrativni ugovori postati norma u Ligama petice.