Može li inovativnije? Pogledajte kako je Roma predstavila svoje novo pojačanje
Vrijeme Čitanja: 1min | sub. 01.07.17. | 21:59
Sjajna ideja Rominog marketinga.
Na velikom ekranu igra se 85. minuta utakmice na najnovijoj FIFA-i, Roma napada u napetoj utakmici, rezultat je 0:0 i - gooool. Strijelac pobjedničkog pogotka se okreće i palčevima pokazuje na svoju sedmicu iznad koje piše prezime – Pellegrini.
Kamera se potom okreće igraču koji je zabio pogodak s virtualnim Pellegrinijem. Radi se o originalnu, novom pojačanju Rome koji stisnutom šakom izgovara „Forza Roma“.
Tako je Vučica na svojem službenom Facebook kanalu predstavila svoje novo pojačanje, povratnika u Rim, Lorezna Pellegrinija. Radi se o 21-godišnjem djetetu Rome koji je prije dvije godine otišao u Sassuolo, a sada se vratio među Giallorosse za cifru od 10 milijuna eura.
Način na koji je Roma predstavila svoje novo pojačanje je zaista originalan i kreativan i Romina marketinška služba je zaslužila svaku pohvalu za predstavljanje svojeg pojačanja.
Na ne doduše isti, ali jednako kreativan način nedavno je svoje novo pojačanje Mohameda Salaha predstavio Liverpoool.
U krupnom kadru vidimo mobitel na kojem se vrti "news feed" na Twitteru s ključnim riječima „Announce Salah Now“ . „Predstavite Salaha, predstavite ga više“, vide se upisi nestrpljivih navijača dok nepoznata osoba „srcolla“ na svojem mobitelu.
Kadar se potom okreće nepoznatom protagonistu, kada ono Salah glavom i bradom sjedi u stolici, maše publici i govori „Salah Announced“.
Kako god bilo Liverpoolova i Romina služba za digitalni marketing za sada vode na ljestvici najbolje objavljenih transfera aktualnog prijelaznog roka.
(Foto: Screenshot)