HNK Gorica i Germania proširili sponzorsku suradnju
Vrijeme Čitanja: 2min | pet. 01.10.21. | 10:15
Logo Germanije od sada i na rukavu.
Od kada je HNK Gorica prije više od tri godine ušla u 1.HNL, Bikovi su jedan od najstabilnijih hrvatskih prvoligaša.
U tekuću sezonu Gorica je ušla s novim partnerom, Germanijom, a to se odrazilo i na ovosezonskim rezultatima. Gorica je, unatoč strašnoj konkurenciji, i dalje u gornjem domu prvenstvene ljestvice relativno blizu vodećim momčadima lige.
A sada se suradnja Gorice i Germanije proširila te će logo Germanije krasit i lijevi rukav dresa turopoljskog prvoligaša.
Službenom potpisivanju proširenja suradnje osim predsjednika kluba Nenada Črnka, prisustvovala su i tri prvotimca Gorice Martin Šroler, Vlatko Stojanovski, Matar Dieye te direktorica marketinga Germanije, Jasmina Batarilo-Ćerdić.
“Veliko nam je zadovoljstvo jer smo proširili suradnju s jednim od najstabilnijih i najambicioznijih hrvatskih prvoligaša, HNK Goricom. Germania je tvrtka koja podržava rad sportskih klubova i razvoj sporta u lokalnim sredinama te se veselim nastavku suradnje s HNK Goricom”, rekla je Batarilo-Ćerdić.
Germania je jedan od vodećih priređivača iz područja igara na sreću i sportskog klađenja u Hrvatskoj, a osim HNK Gorice, partner je još četirima hrvatskim nogometnim prvoligašima – Istri 1961, Lokomotivi, Slaven Belupu i Šibeniku – te trostrukom košarkaškom prvaku Europe KK Splitu.
Kako bi svojim korisnicima pružili objedinjenu ponudu usluga i informacija, tvrtka Germania Sport 2014. godine pokrenula je specijalizirani sportski portal Germanijak.hr koji je na putu da postane najčitaniji specijalizirani portal u Hrvatskoj.
Germania veliku važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala, budući da su nas ova burna vremena i nedaće poput covida, potresa i klimatskih promjena poučile da profit nije najbitniji, već solidarnost, aktivna participacija u zajednici, uz održivi razvoj kompanije. U skladu s tim Germania osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama, te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na participaciju samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.