
Hajduk i Adidas predstavili novi gostujući dres: Sinergija nogometa, glazbe i splitskog duha
Vrijeme Čitanja: 2min | sub. 12.07.25. | 08:48
Ovog puta pruge su fluidne, razigrane i dinamične, inspirirane Splitom – gradom koji nikad ne miruje, gradom mora, glazbe i ljudi u pokretu
Hajduk i Adidas ponovno su podigli ljestvicu kada je riječ o dizajnu sportskih dresova, predstavljajući novi gostujući dres za sezonu 2025. Ove godine, suradnja dvaju brendova donosi spoj tradicije i inovacije, a premijera dresa održana je na spektakularnoj pozornici – splitskoj Ultri, festivalu koji simbolizira energiju, zajedništvo i ritam grada pod Marjanom, objavio je Majstor s mora u ponoć na svojoj službenoj stranici.
Tradicija u novom ruhu
Novi gostujući dres ostaje vjeran prepoznatljivom crveno-plavom prugastom dizajnu, simbolu Hajdukove tradicije na gostovanjima. No, ovog puta pruge su fluidne, razigrane i dinamične, inspirirane Splitom – gradom koji nikad ne miruje, gradom mora, glazbe i ljudi u pokretu. Upravo ta energija i stalna transformacija utkani su u svaki detalj nove garniture.
Poseban vizualni identitet dresu daje solarno žuta nijansa – izražajna, gotovo neonska boja koja krasi ovratnik, adidasove tri crte i logotip. Ova boja evocira sunčana splitska svitanja, trenutke kada se noć i dan isprepliću, baš kao što se u ovom dresu prepliću sport i glazba.
„Gostujući dres za ovu sezonu bio je prilika da zajedno s Hajdukom napravimo iskorak u dizajnu, prezentaciji i poruci. Fluidne pruge i solarno žuta unose novu energiju, a dres ostaje vjeran klupskom identitetu. Predstavljanje na Ultri simbolizira snagu sporta da povezuje i nadahnjuje“, izjavila je Petra Franić iz Adidasa.

Simbolika i tehnologija
Na stražnjoj strani dresa nalazi se kratica HŽV – Hajduk živi vječno, sada već prepoznatljiv znak vjernosti klubu i njegovoj tradiciji. Svaki detalj na ovom dresu priča priču o kontinuitetu i transformaciji, o klubu koji se razvija, ali ne zaboravlja svoje korijene.
Dres je izrađen od 100% recikliranog poliestera, koristeći adidasovu AEROREADY tehnologiju koja osigurava suhoću, prozračnost i udobnost. Lagani materijal prati pokret i zadržava performanse u svim uvjetima – bilo na terenu, tribini ili festivalskoj pozornici.
Predstavljanje na Ultri – logičan spoj
Predstavljanje novog dresa na Ultri nije slučajno. Split je grad u kojem se nogomet i glazba isprepliću, a Hajduk je simbol zajedništva i identiteta. Upravo zato, inovativnost i energija festivala savršeno su se uklopili u filozofiju novog dresa.
„Znali smo da ove godine želimo nešto drugačije. Novi gostujući dres donosi novi pogled na tradiciju i kulturu života u Splitu. Predstavljanje na Ultri bio je logičan nastavak te priče – inovativan, nekonvencionalan i potpuno u skladu s duhom kluba“, istaknula je Marinka Akrap, članica Uprave i direktorica marketinga Hajduka.

Dostupnost i kolekcija
Novi gostujući dres dostupan je od danas na Hajdukovom Web Shopu i u svim službenim Fan shopovima. Uskoro će biti predstavljeni i ostali dijelovi kolekcije Adidas × Hajduk, uključujući lifestyle komade i dodatke u klupskim bojama.
Ova suradnja još jednom potvrđuje kako Hajduk i Adidas znaju spojiti tradiciju, inovaciju i emociju, stvarajući proizvode koji nadilaze sport i postaju dio urbane kulture Splita i njegovih navijača, poručio je službeni Hajduk. (G)