Germania i Varaždin nastavljaju uspješnu suradnju: "Vjerujemo u još bolji rezultat od prošlosezonskog"
Vrijeme Čitanja: 2min | čet. 06.07.23. | 12:20
I u sezoni 2023./24. dres Varaždina krasit će logo Germanije.
Iza člana HNL-a, NK Varaždina, uspješna je sezona u kojoj su Varaždinci igrali vrlo atraktivan nogomet, do samoga kraja borili se za mjesto u Europi, a svoj primarni cilj, ostanak, osigurali su praktički još prije Svjetskog prvenstva u Kataru.
Prouči cjelokupnu ponudu na Germaniji i zaigraj odmah (Igraj odgovorno, 18+)
Veliku podršku u toj uspješnoj povratničkoj sezoni u elitnom rangu Varaždin je imao od Germanije koja je bila ne samo sponzor nego i partner kluba sa sjevera Lijepe naše. Tu uspješnu suradnju Germania i Varaždin nastavit će i u sezoni 2023./24. u kojoj se Varaždinci žele dodatno učvrstiti na hrvatskoj elitnoj nogometnoj sceni.
„Željela bih se u ime Germanije zahvaliti predsjedniku kluba Draženu Vitezu i cijelom NK Varaždinu na jednoj vrlo uspješnoj prošlosezonskoj suradnji i rezultatima koji su proizašli iz nje. S ponosom mogu reći da nastavljamo suradnju za još najmanje jednu sezonu, uz nadu da će Varaždinovi rezultati biti jednaki prošlosezonskima, ako ne i bolji“, poručila je Jasmina Batarilo-Ćerdić, direktorica Marketinga Germanije.
Prije potpisivanja ugovora o nastavku suradnje okupljenim novinarima u Varaždinovom medijskom centru obratio se i predsjednik Dražen Vitez:
„Zahvalio bih se Germaniji na potporu koju smo imali prošlu sezonu. Taj uspjeh bio je zajednički. Zahvaljujem se i na čestitkama i lijepim željama za predstojeću sezonu. Osobno, kao predsjednik kluba, vjerujem da ćemo i u sezoni 2023./24. biti konkurentni u HNL-u, ako ne i bolji nego prošle sezone. Posebno jer imamo podršku Germanije“.
Osim Germanije, medijski partner Varaždina u idućoj sezoni bit će i specijalizirani sportski portal Germanijak.hr na kojem svakodnevno, još od 2014., možete čitati najvažnije vijesti i tekstove o klubu.
Germania veliku važnost pridaje i društveno odgovornom poslovanju na koje izdvaja značajan postotak godišnjeg budžeta, a sve kako bi zajednici vratili dio onoga što je dala, budući da su nas ova burna vremena kojima smo svjedočili posljednjih godina poučile da profit nije najbitniji, već solidarnost i aktivna participacija u zajednici, uz održivi razvoj kompanije.
U skladu s tim Germania osim brojnih jednokratnih donacija potrebitim udrugama i ustanovama sudjeluje i u ekološkim projektima, zdravstvenim akcijama, te stipendira mlade talente, a veliki naglasak stavlja i na participaciju samih zaposlenika u društveno odgovornim akcijama.