Dramatična posljednja snimka: Sedam minuta koje je odnijelo 71 ljudski život...

Vrijeme Čitanja: 2min | čet. 01.12.16. | 11:05

Snimka posljednjeg razgovora između pilota i kontrolnog tornja u Medellinu otkrio kako je došlo do velike tragedije nogometaša Chapecoensea...

Kolumbijska televizija nekako se dokopala audio snimke komunikacije između pilota i kontrole leta sa zračne luke u Medellinu, leta koji se završio tragično odnijevši sa sobom 71 život, među kojima su bili i igrači i stručni stožer brazilskog kluba Chapecoensea, kao i brojni predstavnici medija.

>> DIRLJIV OPROŠTAJ: Navijači Atletico Nacionala ispunili stadion u vrijeme nesuđenog finala! (VIDEO)

Na inkriminirajućoj snimci čuje se da je pilot od kontrolnog tornja zatražio da sleti budući da je ostao bez goriva, ali se kontrolorka odlučila prizemljiti drugi avion koji je imao isti problem, poručivši da se strpe sedam minuta. Dramatični razgovor je išao ovako:

„Molim vas za hitno slijetanje, ostali smo bez goriva!“
„Imamo već hitno slijetanje, avion koji također ima problema s gorivom. Vi ste sljedeći, pričetajte sedam minuta.“

Uslijedilo je nekoliko minuta tišine, a onda se na radio vezi ponovo začuo vapaj:

„Gospođo, ostali smo bez goriva. Gubimo visinu, ne radi nam GPS! Ne znam što se događa. Elektronika je potpuno otkazala. Molim vas za koordinat aerodroma, da sletimo! Dajte nam uputstva, na radaru ništa ne vidim!“

Odgovora nije bilo, a posljednje riječi koje su se čule s leta 2933 bile su:

„Sada smo na 300 metara visine...“

Tih sedam minuta je 71 osobu osudilo na smrt, jer je avion počeo naglo gubiti visinu. Pad u vrtlogu trajao je čitave četiri minute prije nego što je avion udario u planinu nekih 10 kilometara od aerodroma. Praktično izbrisavši kompletni nogometni klub Chapecoense s lica zemlje.

Brazilski istražitelji utvrdili su da je avion na putu iz Sao Paula u Medellin, koji iznosi oko 3.000 kilometara, trebao zastati u Boliviji u Santa Cruzu da se napuni gorivom, pošto je imao dolet od oko 2.900 kilometara.

Međutim, već je bila noć i to nije bilo moguće jer sletište ne radi noću! Pilot i posada su očigledno odlučili nastaviti dalje u nadi da će imati dovoljno goriva do Medellina. Zašto nisu tražili dozvolu da slete i napune se na nekom od usputnih zračnih luka, ostaje za vidjeti. Sasvim je jasno da je netko pogrešno planirao put, a pored svega te večeri iznad Medellina bila je velika avio-gužva, uz obilne padaline. Kakva crna sudbina...


Tagovi

Chapecoense

Ostale Vijesti