Turkish Airlines odlazi u povijest, evo tko je novi glavni sponzor u imenu Eurolige
Vrijeme Čitanja: 1min | uto. 12.05.20. | 22:05
Nakon cijelog desetljeća, Euroliga će imati novog generalnog sponzora.
Euroliga je usred svojevrsne prekretnice, a da je tome tako svjedoči i činjenica da će od naredne sezone promijeniti ime.
Okruglih 10 godina, točnije od 2010., generalni sponzor najjačeg europskoh klupskog košarkaškog natjecanja je Turkish Airlines, turska nacionalna komercijalna aviokompanija.
No iz redova Turkisha stigla je informacija kako ugovor s Euroligom neće produžiti, a kao jedan od glavnih razloga, razumije se, navedena je kriza uzrokovana pandemijom koronavirusa.
No Jordi Bertomeu ima već otprije spreman rezervni plan. Novi glavni sponzor natjecanja bit će Gazprom, ruski energetski gigant, a natruhe koje bi mogle otkriti ovakav scenarij dale su se primijetiti već prošle sezone kada je Zenit iz St. Petersburga, klub koji živio od ove kompanije, dobio pozivnicu za Euroligu.
Zenit pozivnicu rezultatski nije baš opravdao, ali odavno sportski motivi nisu oni isključivi u agendi Eurolige.
(foto: Reuters)