NBA potpisao partnerstvo s Microsoftom i nudi potpuno novo iskustvo gledanja utakmica
Vrijeme Čitanja: 2min | pet. 17.04.20. | 14:46
Na spremanje za ovaj sastanak nije potrošena kap gela za kosu.
NBA je jedan od najvećih sportskih brendova uopće koji godišnje uprihodi oko osam milijardi dolara.
No pandemija koronavirusa i instantno zaustavljanje kad je igrač Utah Jazza Rudy Gobert potvrđen kao pozitivan na virus predstavljalo je veliki udar na sâmu ligu, sve pojedince koji ovise o njenom prihodu, ali i fanove diljem cijele planete, koji se ne libe trošiti kako bi uživali u najkvalitetnijoj košarci na svijetu.
Pred ligom i njenim povjerenikom Adamom Silverom popriličan je put oporavka, a u trenucima kad se ni ne zna hoće li i kako se sezona okončati, dogovorena je suradnja koja bi gledalačko iskustvo trebala podići na jednu potpuno novu razinu.
Tehnološki gigant Microsoft od naredne će se sezone pobrinuti za jedno potpuno novo, imerzivno i interaktivno streamanje NBA utakmica, s obzirom da je sklopljen višegodišnji ugovor između dva entiteta.
Sustav će koristiti prednosti umjetne inteligencije i strojnog učenja kako bi priuštio gledatelju potpuno personalizirano iskustvo praćenja utakmica. Na razvoju pametni ljudi u Redmondu već rade, a najkasnije bi ova pogodnost trebala biti na raspolaganju sljedeće pune sezone. Koristit će se dobro poznata i pouzdana cloud platforma Azure, a usluga će biti dostupna u sklopu NBA League Passa.
„Ovo partnerstvo s Microsoftom omogućiti će nam da redefiniramo iskustvo NBA utakmica od strane fanova.“, rekao je Silver.
Neke od mogućnosti su napredne real-time statistike kao i mnogi vizualni i zvučni elementi. Pretpostavka je da će se raditi o kamerama ''zaključanima'' na određenog igrača, kao i usmjereni mikrofon.
Najavljuje se i neki izravni način interakcije s igračima, a kako će to biti realizirano, ostaje za vidjeti. Prisutan će biti i loyalty sustav, u kojem će korisnici platforme zarađivati bedževe, otključavati achievemente, dijeliti sadržaj i kupovati karte i fan robu. Napredni AI sustav će na osnovu aktivnosti navijača učiti o njegovim preferencama te s tim u vidu pružati sadržaj.
Otkako je CEO Microsofta postao Satya Nadella, politika firme se poprilično promijenila te je ona postala otvorenija, manje tvrdokorno kapitalistička i benevolentna po pitanju do tada nezamislivih suradnji i partnerstva. Upravo suprotno u odnosu na stanje Stevea Ballmera, bivšeg CEO-a ekonomske pozadine kojeg se, između ostalog, krivi što je Microsoft zakasnio ubaciti se u smartphone utrku, te kompanije u toj sferi danas gotovo i nema.
Ballmer je u međuvremenu kupio franšizu Los Angeles Clippersa nakon što je prijašnji vlasnik Donald Sterling pritiskom javnosti i vodstva lige bio primoran prodati je uslijed rasističkog skandala.
(foto: Reuters, Pixsell)